Program Nowosci Rossmann / pazdziernik 2017

11.11.17

Jak co miesiąc przychodzę do Was z prezentacją zawartości pudełka z Programu Nowości Rossmanna. Tym razem jestem nieco spóźniona, bo jest to zestaw październikowy. Także nie zdziwcie się, jeśli jeszcze w listopadzie pojawi się kolejny wpis z tej serii. Ostatnio zestawy były dość do siebie zbliżone. Z tego co pamiętam sporo osób otrzymało do testów podobne kosmetyki, a nawet te same co ja. Było też dużo olejków naturalnych, ale ja niestety na te zestawy już się nie załapałam. Zapraszam na podgląd jesiennych premier Rossmanna.



Zacznijmy może od najlepszych produktów, tych, które najbardziej przypadły mi do gustu, a są to kremy do pielęgnacji twarzy Dermika z linii Lipid Intelligence. Skryte w eleganckich słoiczkach kremy od razu przyciągnęły moją uwagę. Kosmetyki Dermika kojarzę zawsze z wysoką jakością. Marka obecna jest na rynku od długich lat, ma już wypracowaną renomę. Kremy sprawdziły się u mnie bardzo dobrze, za niedługo będziecie mogły zapoznać się z pełnymi recenzjami i wtedy napiszę Wam coś więcej na ich temat.


Dalej mamy duet do włosów nieznanej mi wcześniej marki Mysterium. Jest to szampon i maska z czarnuszką, żeń-szeniem, bergamotką i kofeiną w składzie. O ile kosmetyki nie sprawdzają się u mnie w stosowane razem - powodują zbyt mocne obciążenie włosów - tak każdy z osobna sprawdza się już całkiem nieźle. Kosmetyki nie są w pełni ekologiczne, ale mają ciekawe składniki aktywne, których zadaniem jest przyspieszenie porostu włosów, co szczerze mówiąc ciężko mi sprawdzić po niecałym miesiącu testów.


Jak wiecie Program Nowości to nie tylko kosmetyki damskie, ale także męskie i różne produkty chemii gospodarczej czy żywności ekologicznej. Mój zestaw był z kategorii uniwersalnych, a te zazwyczaj zawierają coś dla mężczyzn. Tym razem jest to żel Nivea Body Shaving, który ostatecznie i tak trafił spowrotem w moje ręce. Używam go do depilacji, także nie zmarnuje się. Obok mamy pastę Denivit o właściwościach wybielających oraz nowe mleczko micelarne do demakijażu MIXA. Oddałam go do testów mamie, ponieważ ja mleczek nie lubię.


Z żywności ekologicznej trafiłam na bio syrop kokosowy Diet-Food. Syrop ma gęstą, lejącą konsystencję, polecany jest dla diabetyków oraz osób dbających o zdrowe odżywianie. Nadaje się jako dodatek do ciast i deserów, a także do słodzenia kawy czy herbaty. Wbrew pozorom kokosa nie czuć wcale. Syrop sprawia, że herbata czy kawa są słodsze, jednak jest to nieco inny posmak niż po użyciu cukru. W kawie nie czuć dużej różnicy, ale w przypadku herbaty jej smak zostaje nieco zmieniony. W każdym razie syrop przypadł mi do gustu dużo bardziej niż melasa karobowa. Minusem jest wysoka cena, 24,99zł za 250ml (aktualnie na promocji za 19,99zł). W zestawie miałam jeszcze mini batonik Soligrano Delish, ale on zniknął jeszcze zanim zdążyłam porobić zdjęcia.


Na tym mogłabym skończyć prezentację, ale niespodziewanie pojawiła się wiadomość o dodatkowych nowościach, które jako uczestniczki programu możemy wybrać sobie z określonej listy poprzez e-mail, a następnie są one przydzielane losowo. Udało mi się załapać na test aż 3 podkładów. A są to znany już dobrze w blogosferze podkład Eveline Liquid Control HD w odcieniu 020 Rose Beige, fluid matująco - kryjący SINSKIN C20 Nude oraz Mybelline Super Stay 05 Light Beige. Do tej pory najbardziej zaznajomiłam się z podkładem Eveline, który też odpowiada mi najbardziej pod względem kolorystycznym. Jest on bardzo podobny to podkładu Catrice i to nie tylko ze względu na opakowanie. Niestety również ma tendencję do ciemnienia po nałożeniu. O dwóch kolejnych podkładach jeszcze nie mam zdania, ale za jakiś czas chętnie zrobię dla Was porównanie na blogu. 



Tak oto prezentuje się cała zawartość mojego październikowego zestawu (no prawie cała, bo bez batonika). Najbardziej przypadły mi do gustu kremy Dermika oraz syrop kokosowy. Cieszę się także z podkładów, które dostałam w późniejszym terminie. Jesień w Rossmannie obfituje w nowości, wszystkie znajdziecie na stronie drogerii w kategorii premiery.

Dajcie znać czy coś Was szczególnie zaciekawiło? Jesteście w Programie Nowości, jak tam Wasze ostatnie zestawy? :)

Zobacz także...

42 komentarzy

  1. Bardzo przyjemne to pudełko, teraz czekam na listopadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te podkłady, a szczególnie nowy Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pudełeczko, zazdroszczę:)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości Rossmanna zawsze oglądam z dużą ciekawością :) Tym razem chyba jednak nic mnie bardzo nie zaintrygowało :P Całkiem to może i dobrze, bo mój portfel ostatnio chudnie w szybkim tempie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna filiżanka, ten syrop kokosowy bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowości sa naprawde ciekawa. Musze wiecej poczytac o tym Programie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny program i przyjemne nowosci...ciekawi mnie Sinskin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej zaciekawiła mnie marka Mysterium, choć nie ukrywam, że podkład Eveline też wygląda fajnie, wierna kopia Catrice :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie ciekawią te kremy z Dermiki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo nowości. Jestem ciekawa tego podkładu z eveline

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład Eveline mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować podkład Eveline. Bardzo mnie zaciekawił:) Nowa seria Dermiki również mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie Dermika, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. SYRUP kokosowy najbardziej mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowości coraz więcej do testowania dla mnie na kolejne lata :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny program!.Ciekawią mnie bardzo podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle wspaniałości, że ciężko się skupić na jednej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle wspaniałości, że ciężko się skupić na jednej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna zawarość nowości w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusi mnie ten duet do włosów 💙

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne nowości. Podkłady były miłym dodatkiem. Ciekawi mnie jak wypadną w porównaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. syrop kokosowy to coś dla mnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne są te pudełka z nowościami! Ja ogólnie czaję się teraz na całą listę produktów do pielęgnacji, a jeżeli chodzi o kolorówkę to SIN SKIN zachwycił mnie swoim rozświetlaczem i żałuję, że nie kupiłam go na tej promocji, bo kosztuje 80 zł, ale efekt genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna zawartość,jak zwykle zresztą
    te podkłady najbardziej mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nowoscie ;) podklad z eveline mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo fajnych kosmetyków, jednak to syrop kokosowy najbardziej mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie to żebym zrzynała komentarze po Kindze ale mnie też najbardziej zainteresował syrop kokosowy, skoro promo, to może się skuszę XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe NOWOŚCI - można Ci tylko pozazdrościć możliwości ich testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków SinSkin

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo chcilabym wyprobowac ten fluid od eveline :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę tyłu ciekawych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne nowosci :) ciekawa jestem podkladu z eveline

    OdpowiedzUsuń
  34. Syrop do kawy mnie zainteresował. Na pewno go sobie sprawię. Druga interesująca rzecz to żel do golenia w tubce - będzie go łatwiej zużyć do samego końca niż tradycyjne aerozole :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga