Haftowana kurtka ramoneska z BONPRIX

5.10.17

Jakiś czas temu publikowałam na blogu wishlistę ze sklepu BONPRIX. Muszę Wam przyznać, że przepadłam totalnie przeglądając ich ofertę. I tu nie chodzi tylko o ubrania, ale także o dodatki domowe. Dzisiaj będzie modowo, ale przy następnych zakupach na pewno skuszę się na coś z działu home. Jeśli wrócicie do moich zakupowych zachcianek to na pewno zobaczycie wśród nich torebki i kurtkę z haftami. Moja stara ramoneska wymagała już zdecydowanie wymiany na coś nowszego. Postanowiłam zaszaleć i zdecydowałam się na kurtkę z kwiatowymi haftami. A do zamówienia dobrałam torebkę z kółeczkiem, która zachwyciła mnie swoim jesiennym kolorem. Pokażę ją bliżej w osobnym wpisie.


Ramoneska to tzw. must have w mojej szafie. Najbardziej lubię nosić czarną, ale ma ona już swoje lata i potrzebowałam czegoś nowego. Przeglądając sklep online BonPrix trafiłam na ramoneskę z haftami (art. nr 92860295) marki Rainbow. Wykonana ze sztucznej eko-skóry, w stylu glamrock. Od razu wpadła mi w oko, zastanawiałam się tylko nad rozmiarem. Sugerując się opiniami dodanymi przez klientki wybrałam rozmiar 40. Kurteczka jest w sam raz, długość rękawów odpowiednia, spokojnie się zasunę. To był strzał w dziesiątkę. To co mi się podoba to jakość eko-skóry, z której została wykonana. Jest ona dość gruba, niezbyt błyszcząca i naprawdę porządna, myślę, że przetrwa co najmniej kilka sezonów. Poniżej mam dla Was przykładowe stylizacje, na sportowo i elegancko.


KURTKA W STYLIZACJI Z JEANSAMI 
Ramoneska BonPrix pasuje zarówno do stylu sportowego jak i eleganckiego. Najczęściej będę ją łączyć pewnie z jeansami zarówno niebieskimi jak i czarnymi. Jesień to także czas na grubsze spódniczki, z włóczki lub dzianinowe sukienki. Są one zazwyczaj jednokolorowe, więc te kwiatowe hafty wprowadzają nutkę ożywienia. Mam na sobie biżuterię Soufeel.




KURTKA W STYLIZACJI ELEGANCKIEJ
W tym roku wyjątkowo późno zakończę sezon wesel, bo dopiero w listopadzie. Nawet teraz już bez kurtki czy płaszczyka na sukienkę ani rusz. Zmierzam założyć burgundową sukienkę z Zaful, którą pokazywałam Wam tutaj. Ramoneska z BonPrix świetnie do niej pasuje, posiada też m.in. ciemno czerwone kwiaty, więc ładnie się to komponuje.






Co sądzicie o kurtce z haftami i moich propozycjach na stylizacje? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego z BonPrix?  :)

Zobacz także...

55 komentarzy

  1. Bardzo ładna. Podoba mi sie. Do czerwieni idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :) Czyli mogę ją spokojnie założyć do tej sukienki z Zaful :D

      Usuń
  2. Ja na tej stronie nie zamawiam, ale kurtka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie zakupy na BonPrix, ale na pewno nie ostatnie. Nie sądziłam wcześniej, że ten sklep ma taki fajny asortyment :)

      Usuń
  3. Kurtka świetna, ale wolałabym żeby kwiaty były w jednym kolorze, niż każdy inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie wtedy wyglądałaby jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Nigdy nie zamawiałam nic z BonPrixu ale muszę przyznać że z czerwoną kiecką kurtka wygląda mega rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ta sukienka to jeden z moich lepszych łupów z Zaful, jest cudna :)

      Usuń
  5. Moje serce skradła stylizacja z czerwoną sukienką ! idealnie ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka bardzo fajna:) Świetnie wygląda w tych stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Super :) To najnowsza kolekcja, więc jest jeszcze dostępna pełna rozmiarówka z tego co widzę :)

      Usuń
  8. Skórzana kurtka to must have każdej szafy :) Hafty tylko dodają jej uroku :) A ja sama osobiście uwielbiam czarne kurteczki, pasują i do dzinsów i do sukienek. Jak nie wiadomo co założyć, to najodpowiedniejsza będzie skórzana kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czarny kolor to zawsze można do czegoś dopasować :) Tutaj te hafty potrzebują stonowanej reszty rzeczy, ale myślę, że nie będę miała z tym problemu, bo mam dużo prostych, jednolitych ubrań :)

      Usuń
  9. Kurtka w każdej z Twoich stylizacji wygląda bardzo ładnie ;)
    Już dawno nic nie zamawiałam z bonprixa nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio przychodzą ich katalogi do domu, więc zawsze coś w oko wpadnie :D

      Usuń
  10. Piękne wygląda ;) JA ostatnio kupiłam takowe dwie, bo tak mi się podobają ;) Ale be haftów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bez dodatków to klasyka, mam w szafie kilka z poprzednich sezonów, dlatego teraz zaszalałam z tymi haftami :D

      Usuń
  11. Piękna kurteczka, uwielbiam ten sklep, każdemu polecam przede wszystkim ich buty, mają genialną jakość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już kilka razy widziałam u Ciebie na blogu, że kupujesz u nich buty :) Może kiedyś i ja się na jakieś zdecyduję, ofertę mają fajną :)

      Usuń
  12. Hafty są bardzo popularne teraz i po moim rozeznaniu do dzisiejszego wpisu o trendach na jesień wynika, że szybko on nie zniknie :D Kurtka jest bardzo oryginalna, nie widziałam jeszcze haftów na skórze. Wyglądają bardzo efektownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że hafty będą wciąż modne, bo osobiście je uwielbiam i w tym roku zaopatrzyłam się w mnóstwo takich rzeczy, koszule, sweterki, nawet jeansową kurtkę, a teraz ta eko-skóra z BonPrixu :) Co prawda wychodzę z założenia żeby nosić to co się lubi, a nie to co jest modne, ale jak się to zgra w całość to tym lepiej :D

      Usuń
  13. Nigdy nic nie zamawiałam na tej stronie. Kurteczka jest świetna :) super propozycje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to ja ostatnia zamawiam coś z BonPrix, sklepu który znam od wielu lat, ale do zakupów u nich przekonałam się dopiero tej jesieni :)

      Usuń
  14. Piękna kurtka, ja w tym roku postawilam na jeansowa kurtkę. Myślałam o takiej z kwiatami jak Twoja skórzana ale chciałam żeby była ponadczasowa 🙂 w czerwonej stylizacji najbardziej mi się podoba😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansowa też super, ale ja jestem zmarzluch i mi trochę zimno w takiej :D Bez dodatkowych ozdób ubranie jest praktyczniejsze, to fakt, ale w tym wypadku nie mogłam się oprzeć tym haftom :) Czarną jednolitą ramoneskę też mam w szafie na zastępstwo w razie jakby ta mi do czegoś nie pasowała ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam Ramoneski i hafty, dlatego z tego połączenia jestem bardzo zadowolona ! WYgląda cudnie :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam tym razem w Twój gust z kurtką :D

      Usuń
  16. Ja codziennie chodzę w sukienkach i bardzo lubię łączyć je ze skórzaną ramoneską. Świetnie to moim zdaniem wygląda. Za to hafty na niej? Nie. Na sukience czy bluzce o wiele lepiej wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, hafty ze skórą to dość nietypowe połączenie, wiadomo że nie każdemu przypadnie do gustu :)

      Usuń
  17. Pięknie wyglądasz, kurteczka bardzo ładna i ceny też przystępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ramoneska, hafty idealnie do niej pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię hafty dlatego ta kurtka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała stylizacja - całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zestawienie z sukienką - jest naprawdę śliczna. Kiedyś kupiłam skórzaną kurteczkę w Villa i jak przychodzi jesień, lubię ją zakładać od czasu do czasu. Mam także fazę na przeróżne kardigany, które uwielbiam nosić *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna! Choć ja mam złe doświadczenia z Bonprixem.. także nie skuszę się już na zakupy u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kurtka bardzo modnie wyglądać i pasuje do wielu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś zamówiłam jedną sukienkę z BP i była super :) Twoja kurteczka bardzo mi się podoba, lubię hafty na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna ta ramoneska :) będzie pasowała do wielu stylizacji :) świetnie wygląda w połączeniu z sukienką z Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skórka jest piekna i mam ta sama toaletkę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna kurteczka i do tego naprawdę wygląda świetnie jakościowo :-D Ja mam od nich płaszcz.. klasyczny trencz i jestem zadowolona choć musiałam go zwężać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bawet fajna choć mody na haftowane ubrania szczerzę mówiąc nie lubię i czeekam aż zniknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja takie kurteczki bardzo lubię, ponieważ pasują do wielu ubrań. Nie dość, że fajnie dopełniają prawie każdą stylizację to i na dodatek są bardzo wygodne. Idealne i na studia i do pracy i na imprezę. A ta bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ramoneska z haftami wygląda cudnie, najbardziej podoba mi się w wersji z burgundową sukienką, ale z dżinsami również super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalna ;) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niczego nie zamawiałam z BonPrix. Ubieram się w ciuchlandach za grosze. Kurtka nie w moim stylu ale bardzo ładnie zestawiłaś ją z tą sukienką. Taka gwiazda rocka na randce <3

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga