GRAY TOTAL LOOK | Stylizacje w odcieniach szarosci

10.10.17

Dzisiaj będzie troszkę mody, a konkretnie mody w odcieniach szarości. Kiedyś nie przepadałam za tym kolorem, a dzisiaj lubię i to bardzo. Szary nie zawsze musi być smutny, można go przyjemnie ożywić innymi barwami, ale równie dobrze potrafi obronić się sam. Zapraszam na przegląd kilku zestawów w stylu gray total look, które stworzyłam głównie z pomocą sklepu ZAFUL. Na uwagę zasługuje teraz dział z jesiennymi szarymi swetrami (gray v neck sweater). Na ostatnim zdjęciu umieściłam osobno dodatki, które wedle uznania mogą stać się dopełnieniem poszczególnych zestawów. 

TOTAL GRAY LOOK NR 1
Inspiracją do stworzenia zestawu nr 1 było długie szare futro, oczywiście sztuczne. Widziałam na stronce, że dostępne jest także w innych kolorach. Takie futerko zwraca uwagę i jest kluczowym elementem stylizacji. Resztę proponuję prostą i stonowaną. Zamiast jeansów widziałabym tutaj także grafitową spódniczkę i kryjące czarne rajstopki.



TOTAL GRAY LOOK NR 2
Poniżej propozycja na zestaw uniwersalny, na uczelnię, do pracy, a może nawet na randkę. Tutaj uwagę przyciąga sznurowana spódnica, którą wiele razy widziałam na blogach modowych, do tego delikatna koszula i płaszcz z dużymi klapami zamiast kołnierza, który dodaje elegancji i szyku. Oj, ten płaszcz chętnie widziałabym w swojej szafie. 


TOTAL GRAY LOOK NR 3
Ostatnia propozycja w stylu casual, trochę młodzieżowa przez plisowaną spódniczkę, która kojarzy się ze szkołą i amerykańskimi serialami z lat 90-tych. Jesienią nie mogę się obejść bez długich kardiganów. Właściwie to nie mam żadnego w szarym odcieniu. Niebawem to zmienię, ale tym razem szukam klasycznego, bez ozdóbek czy haftów. 


GRAY ACCESSORIES
Skoro stylizacje total gray, to także dodatki powinny pozostać w takiej właśnie tonacji. Jeśli macie rozmiar stopy poniżej nr 40 to na zagranicznych stronkach znajdziecie mnóstwo oryginalnych butów. O tym, że mają niebanalne torebki już się przekonałam. A jeśli nie chcecie czekać długo na dostawę to zaglądnijcie na BonPrix, tam również znajdziecie sporo ciekawych dodatków, torebek, zegarków i o wiele więcej. 


Klikając w poniższy banner - klik - przeniesiecie się na stronę ze sweterkami. 
Jest w czym wybierać. :)

https://goo.gl/4gA9ei

Co sądzicie o szarym kolorze? Lubicie ubrania w takich odcieniach? A może wpadło Wam w oko coś z moich propozycji? :)

Zobacz także...

25 komentarzy

  1. A u mnie dzisiaj zestawienia z czerwonym w roli głównej ;) Piękne te szare swetry <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie, płaszcz, torebka z gwiazdką - jak najbardziej w moim stylu. Ostatnimi czasy uwielbiam szarości. Szczególnie sweterki z dekoltem w szpic - bo tylko taka opcja pasuje do mojej figury. Botki szare również przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ! Pierwszym zesatwe trafiłaś w 10-tkę i w mój gust 100% . Ja chętnie też bym taka dobrała ciuchy , rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi zestaw jak dla mnie super :) poklikane wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie, ja ostatnio bardzo polubiłam szarość🙂 podoba mi się tutaj sporo rzeczy, nie potrafię wybrać😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio szary i granat królują w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam szare total looki, Twoje zestawy są piękne, najchętniej ubrałabym pierwszy lub drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, choć ja wymieniłabym spódnicę na szare spodnie z pierwszego zestawu :D Szary, to jeden z moich ulubionych kolorów, więc chętnie kupuję ubrania w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja wygrywa wszystko, idealna dla mnie, świetne propozycje, szary to jeden z moich ulubionych kolorów szczególnie jeśli chodzi o ubranie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre elementy tych stylizacji są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem fanką szarości, ten płaszczyk za mną chodzi, aż dziwne, że wcześniej go nie widziałam, ach

    OdpowiedzUsuń
  12. Szarość jest mega i do wszystkiego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szary. Chociaz na paznokciach juz mi sie znudzil, to w ubraniach jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię szary, ale chyba nie wyglądam w nim dobrze :D Mam chyba zbyt jasną karnację do niego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka szarych płaszczy i uważam że z odpowiednini dodatkami "robią robotę" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobała mi się spódniczka z nr 3 . Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię szary tym bardziej, że dobrze w nim wyglądam. Z stylizacji nr.1 podoba mi się sweterek oraz pierwsza torebka z akcesorii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szary kolor, mam mnóstwo takich ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szary kolor w ubraniach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba w frędzelkową zawieszką (wiem jak to się fachowo nazywa ale nie będę tu używać mimo wszystko jednoznacznie kojarzących się słów^^) najlepsza!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis! Spodobało mi się tutaj naprawdę wiele rzeczy, szarości są cudowne..:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię szary kolor, podobają mi się Twoje propozycje, dla mężczyzn też można robić ;)kliki

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga