Zakochaj sie w jesieni z BONPRIX

11.9.17

Witajcie w to poniedziałkowe popołudnie. Zapraszam dzisiaj na mały przegląd stylizacji jesiennych z BONPRIX. Mamy teraz taki przejściowy czas między latem, a jesienią, który pozwala na eksperymentowanie z modą. Dzianinowe sukienki, lekkie kurtki, zmyślne torebki, różne fasony butów - totalne szaleństwo. Odkąd złożyłam swoje pierwsze zamówienie na BonPrix dostaję do domu ich katalogi. Jestem pozytywnie zaskoczona ich ofertą. Marka nie zostaje w tyle z aktualnymi trendami. Zaprezentuję Wam poniżej 4 zestawy, które właściwie w całości mogłaby znaleźć się w mojej szafie. Wszystkie elementy pochodzą z BonPrix, niektóre podlinkowałam.

RED PASSION
Pierwsza stylizacja zdominowała została przez burgundową sukienkę z lekkim drapowaniem. Taki krój sukienki podkreśli kobiece kształty, a długi rękawek idealnie sprawdzi się w chłodniejsze dni. Myślę, że taki zestaw sprawdziłyby się zarówno do pracy jak i na randkę. Kluczową rolę gra tutaj torebka w kształcie koła z różnymi aplikacjami i lekko wycięte czarne szpilki.


DEAR AUTUMN
Druga propozycja jest bardziej na luzie, do szkoły lub na uczelnię. Malinowa bluzeczka ożywia i emanuje energią. Do tego piękna kurtka z modnym haftowaniem, pojemna torebka i wygodne buty. Powiem Wam, że BonPrix zaskakuje mnie ofertą kurtek. Mamy do wyboru zarówno lekkie bomberki, kurtki skórzane, sportowe oraz ciepłe kurtki zimowe. 



LADY IN GRAY
Szary kolor lubię łączyć z pastelowym różem lub błękitem. W przypadku poniższej stylizacji postawiłam na długi sweter, kardigan w kolorze baby blue. W zależności od butów i torebki mogłaby to być propozycja na uczelnię albo do pracy. Od dłuższego czasu mam na mojej wishliście szarą elegancką torebkę, więc postawiłam tutaj na bardziej elegnacki look.


MILITARY LOOK
Odnoszę wrażenie, że motyw moro powraca do łask głównie jesienią i zimą. Szalenie modne są kurtki parki z dużym kapturem obszytym futrem. Na BonPrix znalazłam bluzę w militarnym stylu, która dodatkowo posiada naszywkę z różyczek. Do takiej bluzy od razu dopasowałabym czarne rurki i proste sztyblety. Torebka z pazurkiem tj. z ćwiekami również dobrze tu pasuje.


Jestem ciekawa który zestaw najbardziej się Wam podoba? Zamawiacie coś na jesień z BonPrix? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Bardzo fajne zestawy, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się zestaw ze skórzaną kurteczką :) ja osobiście nigdy nie zamawiałam z tego sklepu nic, jakoś nie przepadam za ciuchami z katalogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w całej stylizacji Military look - wszystko jest tak takie piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne propozycje, jestem wielką fanką bonprix, właśnie zamówiłam burgundową parkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Bonprix skusiłam się na dwa swetry na jesień - jestem z nich ogromnie zadowolona i wkrótce pokażę je na blogu :) Z Twoich propozycji spodobała mi się ta z różową bluzką - bardzo fajny akcent kolorystyczny na szarą, jesienną aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się militarny look :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy, a zwłaszcza 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od początku nie mogę oderwać oczu od torebki z pierwszego zestawu! Cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też wolę połysk niż mat, natomiast w niektórych stylizacjach mat jest idealnym rozwiązaniem :)

      Usuń
  9. SZPILKI z pierwszej stylizacji baaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest kulka rzeczy ktore wpadly mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Bonprix mam parkę oraz rurki, z obu rzeczy jestem zadowolona:)
    Piękne zestawy stworzyłaś, najchętniej ubrałabym pierwszy - sukienka i torebka cudne oraz ten militarny - bardzo podoba mi się ta bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tamtym roku zamawiałam jesienne ciuszki z Bonprix:)
    U Ciebie najbardziej spodobała mi się torebka, kurtka, kardigan i bluza- mega!:)
    (99.99, 89.99, 89.99, 79.99, 229.99)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem za szarym zestawikiem, zwłaszcza za bucikami i torebką! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zrobię jakieś zamówienie w Bonprix :D Kusi mnie kilka ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Militarny zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe looki Kochana :* trafiłaś w mój gust , szczególnie z moro :D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga