W poszukiwaniu TOREBKI NA JESIEN

13.9.17

Witajcie wieczorową porą. Jest już troszkę późno, ale obiecuję, że dzisiejszy wpis będzie lekki dla oczu. Są tutaj jakieś nocne marki? Przygotowałam dla Was przegląd torebek na jesień. Pod lupę wzięłam moje ulubione ostatnio sklepy. Od kilku lat stawiam na torebki średnich rozmiarów, a nawet małe. Łatwiej się w nich odnaleźć. Gdy chodziłam do szkoły, na studia kupowałam duże i przepastne torebki. Nosiłam je tyle lat, że teraz z przyjemnością wybieram coś mniejszego.

TOREBKI SHEIN >klik<
Zacznijmy od sklepu, który od kilku lat jest moim nr 1 pod względem zakupów zagranicznych. Paradoksalnie nigdy nie miałam od nich torebek. Widuję je jednak często na znajomych mi blogach modowych i wiem, że można trafić na prawdziwe perełki. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu torebki z kółeczkiem inspirowanej luksusową Chloe. Sklep Shein ma w ofercie szarą tego typu, dość dużą, wygląda naprawdę ładnie. Jesienią lubię nosić szarości. Torebka z piórkiem była w znanej sieciówce, jeśli się nie mylę to w Zarze, która również produkuje w Chinach.


TOREBKI ROMWE >klik<
Z bogatej oferty torebek Romwe wybrałam tylko małe modele. Takie torebki są według mnie idealną propozycją na wyjście ze znajomymi, do kina, na randkę czy na imprezę. Najważniejsze, żeby pomieściły portfel, klucze, telefon i jakiś kosmetyk. Zakochałam się tej błękitnej na łańcuszku.


TOREBKI BONPRIX >klik<
Kolejnym sklepem, który wzięłam pod uwagę przy tworzeniu tego wpisu jest BonPrix. Od niedawna dostaję od nich katalogi. Wbrew pozorom sklep ma w swojej ofercie naprawdę modne ciuchy, panują tam aktualne trendy. Szara elegancka torebka jest na mojej wishliście, podobnie z haftowaną torebką w kształcie kółeczka. Podoba mi się u nich szeroki wybór akcesoriów, nie tylko tych modowych jak torebki, buty i biżuteria, ale także domowych. W tym wypadku nie musimy długo czekać na przesyłkę i dużo łatwiej o ewentualną wymianę aniżeli w przypadku sklepów zagranicznych.


TOREBKI ZAFUL >klik<
Jeśli szukacie torebek nietypowych, o zabawnych kształtach czy dla dzieci to polecam zaglądnąć na Zaful. Ostatnio widziałam u nich nawet torebkę w postaci flaminga i lodów w rożku. Do wpisu przygotowałam coś w stylu boho i glamour. Są hafty, frędzle i łańcuszki. Jestem zauroczona w czarnej, workowatej torebce z frędzlami, czekam aż na stronie pojawią się jakieś recenzje i być może ją zamówię.


Co myślicie o moich propozycjach? Często kupujecie nowe torebki? :)

Zobacz także...

34 komentarzy

  1. Fajne przygotowałaś propozycje torebek, tródno byłoby się na jedną konkretną zdecydować :) Też od lat kupuję tylko duże torebki, muszę na mniejsze się przerzucić :)poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże torebki są pojemne, ale czasem mało praktyczne, no chyba że ktoś jest dobrze zorganizowany :)

      Usuń
  2. Mam tą szarą torebkę z Bonprix i jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją u Ciebie na blogu :) Lubię motyw gwiazdek, szczególnie zimą :)

      Usuń
  3. Piękne torebki. Jest w czym wybierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki z Zaful strasznie mi się spodobał *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zieleń jest boska z pierwszego kolażu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wybrałaś modele a najbardziej podoba mi się ta pierwsza zielona ;) klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne propozycje, ta szara z bonprix z gwiazdką robi furorę :) ja potrzebuję większej w kolorze brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne te torebki wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się propozycje z Shein, a sama torebki kupuję zdecydowanie zbyt rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kształt tych z ROMWE najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta niebieska z Romwe mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne. Przydałaby mi się jakaś nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię kupować torebki, przeważnie kupuje jedną, dwa raz na 3 miesiące :D Niektóre z tych co pokazałaś są bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do wyboru do koloru ;) Uwielbiam torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne torebki. Niektóre w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też wolę mniejsze torebki, te które wybrałaś są bardzo ładne, najbardziej podobają mi się te z Shein i z Zaful:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się nad tą z piorkiem z pierwszego zdjęcia, ale chyba ta szara bardziej mi się podoba 🙂 za to z drugiego zdjęcia wszystkie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  18. Mąż mi zajrzał przez ramię i westchnął, bo przez moje torebki szafa w przedpokoju nam się nie domyka XD

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie z torebka jest ciężko. Zazwyczaj nic mi sie nie podoba i nie moge jej dobrac do reszty. Ale jak juz jakas wpadnie mi w oko to musi byc moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie - ale też nie lubię udziwnień, tylko proste klasyczne modele, a czasem ciężko takie znaleźć :D

      Usuń
  20. Wszystkie torebki bardzo mi się podobają, ale te z Bonprix najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne te torebki :) Ja szukam jakiejś dużej torebki z przedziałkami w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne torebki mnie się podobają te pastelowe i ta druga z Shein . Ja rzadko zmieniam torebki, często na kilka lat przywiązuję się do jednej najwygodniejszej .

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezłe torebki, ale mam już cały zapas :D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga