4 stylizacje na zakonczenie lata z ZAFUL

4.9.17

Witajcie! ZAFUL ostatnio zaskakuje mnie jakością ubrań. Wczoraj odebrałam paczkę z świetną kurtką i bluzą, które niebawem Wam pokażę. Na dzisiaj przygotowałam kilka stylizacji na zakończenie lata i już trochę w jesiennym klimacie. Póki co nic z tych rzeczy nie zamawiałam, ale kuszą mnie jeansy i haftowany czarne sweterek. Zaful ma też bardzo ładną sztuczną biżuterię i mnóstwo ciekawych torebek. Z racji zakończenia sezonu wakacyjnego specjalną promocją objęte są białe sukienki (white cocktail dresses). 

1. WHITE COCKTAIL DRESS / BIAŁA SUKIENKA
Pierwsza stylizacja jeszcze w nieco letnim klimacie. Biała sukienka, jeansowa kurteczka + jasne dodatki. Wiele osób zostawia sobie urlop na wrzesień, sama chętnie wskoczyłabym w taki zestaw gdzieś na zagranicznych wczasach pod palmami.



2. EMBROIDERED JEANS / HAFTOWANE SPODNIE
Spodnie z haftami to mój must have na jesień, mam już kilka par, ale te nowe z Zaful też zamówię. Podoba mi się ich dość jasny kolor i nieprzesadzona haftowana aplikacja. Do tego coś w jesiennym klimacie, czyli burgundowa bluzeczka i dodatki.



3. BLACK & BLUE / BIEL I CZERŃ
Kolejna stylizacja to propozycja na cieplejsze jesienne dni. Czarna ramoneska to element garderoby, który wraca jesienią i wiosną do łask. Lubię połączenie bieli i niebieskiego, więc bluzka z poniższego zestawienia szybko znalazła się na mojej wishliście. Na zdjęciach katalogowych została połączona z kraciastą spódniczką. Do tego założyłabym czarne buty i torebka oraz fantazyjne kolczyki.



4. EMBROIDERED SWEATER / HAFTOWANY SWETER
Cieszę się, że moda na haftowane ubrania przeszła na kolejne sezony. Spójrzcie tylko na ten czarny sweter w kwiaty. Piękny, prawda? Lubię sklep Zaful za to, że zawsze mozna znaleźć w nim także pozostałe elementy prezentowane na modelkach, jak np. bordowe kolczyki. Taki sweterek wymaga delikatnej oprawy, więc proponuję do niego tylko jeansy i czarne dodatki. 



KOD ZNIŻKOWY ZAFUL
Jeśli szukacie kodu zniżkowego do Zaful, to mam coś dla Was. Sprawdzcie kod ZFEN, który obniża zakupy  kilka $$$ w zależności od kwoty zamówienia. / Want to be the more fancy in this summer? Just do it! Use code: ZFEN
https://goo.gl/j8wrqm

Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?

Zobacz także...

29 komentarzy

  1. dla mnie idealna jest stylizacja nr 2 przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to wszystko pięknie wygląda! 1 - bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stylizacja nr 2 jest najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze petarda 😁😁😁 a z 3 torebkę zamówiłam, mam Nadzieje ze na żywo równie genialnie będzie wyglądać 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięnie to wszystko skomponowałaś :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza propozycja mi się podoba ;) i te białe buciki ach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pierwsza i trzecia :)poklikane wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zestawy dla mnie super :) 30,99 18,49, 32,99 44,99 .... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nr 2 odzwierciedla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne propozycje, klik :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka rzeczy wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej do gustu przypadła mi propozycja nr 3 :) A w kolczykach z pierwszego kolażu kocham się od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej trzecia stylizacja podoba mi się chociaż nie noszę spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza propozycja jest najlepsza, torebka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy z tych zestawów mi się podoba! Ale chyba najbardziej 1 i 2, piękne stylówki, i jakie na czasie:)
    (24.03, 44.99, 26.12)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie świetne, ale trzecia podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne stylizacje ;) <3 poklikane

    OdpowiedzUsuń
  20. w kazdej czulabym sie dobrze :D ale pierwsza chyba naj :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie sa przepiekne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka w grejpfruty najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze coś fajnego wypatrzysz :) Aż mam ochotę sama zrobić zakupy w tym sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój typ to numer dwa, chociaż ja pewnie buty zmieniłabym na botki albo płaskie :)

    poprostualeksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga