Wakacyjna wishlista z Rosegal, Shein i Romwe

12.7.17

Dawno nie publikowałam na blogu ubraniowej wishlisty. Tymczasem w sklepach aż roi się od wakacyjnych nowości. Na topie są sukienki i topy z otwartymi ramionkami, falbanki, frędzelki i oczywiście hafty. Królują też tropikalne, kwiatowe wzory i sporo ubrań w takim właśnie stylu znalazło się na mojej liście zakupów, po części już zrealizowanej. Ale o tym co dokładnie zamówiłam poczytacie poniżej. Zapraszam.


ROSEGAL WISHLIST
Sklep ROSEGAL obchodzi właśnie 4 urodziny. W specjalnej urodzinowej zakładce sklepu można znaleźć promocje i przecenione produkty. Każdego dnia te rzeczy są inne, więc warto polować na okazje. Cała akcja trwa do końca lipca. Ostatnio odkryłam tam bardzo ładne rzeczy plażowe. Specjalne obniżki dotyczą też czerwonych sukienek (red spaghetti strap dress) i ubrań czarno - białych (white collar black dress). Niezależnie od urodzin sklepu w tzw. strefie DEALS ZONE znajdziecie sporo obniżek. Poniżej garstka przykładów oraz moje zamówienie.



Poniższe dwie sukienki już do mnie lecą, zamówiłam sobie piękną maxi dress, którą widziałam już na wielu blogach. Z takiego samego materiału mam już kombinezon. Druga sukienka zachwyciła mnie egzotycznym wzorem. Przekonałam się ostatnio do falbanek. Oby na żywo była równie ładna.



Wpisując kod RGEN można otrzymać dodatkowe 10% zniżki. // You want some new clothes, why not taking a look over here? Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off! Time for a new outfit! Surprise code: RGEN. Więcej na specjalnej stronie z promocjami / promotion summer sale promotion.

SHEIN WISHLIST
W sklepie SHEIN zakupy robię od dobrych kilku lat. Wiele rzeczy z mojej szafy pochodzi właśnie z tej stronki i nieważne czy są to ubrania typowo letnie czy grubsze swetry lub płaszczyki. Wczoraj zrobiłam małe zakupy z myślą o lecie, skusiłam się na kombinezon w liście i granatowy kostium kąpielowy z falbankami. Czekam też na spodnie typu boyfriend i granatową sukienkę, które mają dojść lada dzień. 




Na Shein znajdziemy mnóstwo kostiumów kąpielowych, a także modnych ostatnio okrągłych kocyków na plażę, a nawet dmuchane zwierzątka, flamingi, jednorożce. Nigdy nie zamawiałam na zagranicznych stronach bikini, ale tym razem skusiłam się na to pierwsze z poniższego zdjęcia. Jak tylko dojdzie to postaram się wrzucić zdjęcia razem z innymi nowościami. Wszystkie stroje i inne kąpielowe gadżety znajdziecie w dziale swimwear.



ROMWE WISHLIST
W zestawieniu nie może zabraknąć sklepu ROMWE, który również bardzo lubię. Tutaj skusiłam się na letnią sukienkę z frędzelkami oraz bardziej elegancką, kremową sukienkę z koronką. Pozostając przy frędzlach, chciałabym zwrócić Waszą uwagę na narzutki, które znajdziecie pod hasłem kimono. Jest w czym wybierać. To świetna opcja na plażę i chłodne letnie wieczory. Wpadły mi w oko także szorty z haftami, szczególnie te szare dresowe. Może skuszę się na nie następnym razem. 





Jestem ciekawa czy coś się Wam spodobało z moich propozyji? :)

Zobacz także...

13 komentarzy

  1. Wow, świetne propozycje wybrałaś, praktycznie wszystko mi się podoba :):* poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sukienki, fantastyczne oferty

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajne rzeczy :) Poklikałam Ci w linki :)

    W oko wpadły mi zwłaszcza te jeansowe spodenki z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście nie ma już tego, co mi wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana poklikałam ci w większość linków :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie spodenki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezony super! ostatnio mam na ich punkcie bzika chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżinsowe spodenki najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga