Program Nowości Rossmann / CZERWIEC 2017

8.7.17

Hej Dziewczyny! Problemy z laptopem skutecznie uniemożliwiły mi w ostatnich dniach blogowanie. Zmieniałam też dostawcę internetu. Póki co wszystko śmiga dobrze, więc najwyższa pora zabrać się za nadrabianie zaległości. Dzisiaj zapraszam na luźny przegląd czerwcowej paczki z Programu Nowości Rossmanna. Zawartość mocno mieszana, ale takie w sumie lubię. Jest coś z nowości kosmetycznych i praktyczne rzeczy dla domu.



Zacznijmy od największego kosmetyku, który zajął znaczną część czerwonego pudełka. A jest to płyn do kąpieli Aparat Natural w wersji Zielona Herbata. Kosmetyki tej marki są znane i niedrogie, ale w mojej łazience płyn Apart zagościł po raz pierwszy. Skład typowo drogeryjny, SLS na drugim miejscu, ale o dziwo płyn nie wysusza skóry. Plusem jest także to, że tworzy dużą pianę, która umila kąpiel. Zapach jest dość neutralny, określiłabym go jako uniwersalny. Przypadnie do gustu zarówno kobietom jak i mężczyznom. To propozycja na płyn do kąpieli dla całej rodziny.  


Eveline Olivka Mani to nic innego jak po prostu oliwka do paznokci i skórek. Produkt bogaty w naturalne olejki, którego bazą jest olej z nasion słonecznika. Natłuszcza i zmiękcza skórki. Takiej oliwki mi ostatnio właśnie brakowało, więc bardzo się cieszę z jej obecności w zestawie. Obok mamy nowość, balsam do ust EOS Visibly Sofl w wersji Coconut Milk. O balsamach tej marki krążą przeróżne opinie. Ja miałam swego czasu inną wersję i byłam zadowolona, ale moje usta nie są na ogół zbyt wymagające pod względem nawilżania. Jajeczko w pastelowe paski szybko znalazło miejsce w mojej torebce. A gdy usta już są wypielęgnowane można zaszaleć i nałożyć matową pomadkę Bourjois Rouge Velvet The Lipstick w odcieniu 05. 



Aloes stał się tak popularny, że nawet marki produktów czyszczących go wykorzystują. A mam na myśli Pronto Aloe Vera do czyszczenia mebli. Produkty tej marki często są obecne w moim domu. Pronto wypada pomyślnie po pierwszych testach, usuwa kurz i ładnie czyści drewniane meble. W składzie co prawda aloesu nie widzę, ale zapach tego płynu jest zupełnie inny od wcześniej mi znanych. Dalej mamy mgiełkę do pomieszczeń Pachnąca Szafa w wersji Illusion. Bardzo ładne opakowanie sprawia wrażenie mgiełki do ciała. Zapach wypełnia pomieszczenia niczym perfumy. Nie utrzymuje się co prawda zbyt długo, ale odświeża przyjemnie powietrze. Z chemii gospodarczej w czerwcowym zestawie znalazłam też odplamiacz do białych tkanin Vanish Gold Oxi Action w proszku. Muszę przyznać, że już go testowałam na kilku bluzkach. Niedawno kupiłam sobie w ciucholandzie koszulę, która była przy kołnierzu zabrudzona podkładem. Vanish poradził sobie z tymi plamami bezbłędnie. Kiedyś miałam w domu wersję do koloru i również byłam zadowolona.  


Nie obeszło się też bez słodkości, które zniknęły w mgnieniu oka. Były to dwa czekoladowe batoniki Milka Strawberry oraz dwa wafelki z orzechami Milka Nussini. Rossmann słynie z ekologicznej żywności. Nowością jest BIO Logico ekologiczny bulion wołowy


Jest coś dla mnie, coś dla domu, ale i narzeczony szczęśliwy, bo dostał nową wodę toaletową David Beckham Respect. Zapach leśno - owocowy, przyjemny w odbiorze. To propozycja raczej na wieczór, ponieważ na dzień szczególnie latem Respect może okazać się zbyt ciężki.


Podsumowując, czerwcowy zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Właściwie nie ma tutaj ani jednego produktu, który okazałby się bublem. Produkty domowe spełniają swoje zadania, a z kosmetyków najbardziej jestem zadowolona z jajeczka EOS i oliwki do skórek Eveline.

Jestem ciekawa czy coś z przedstawionych nowości Rossmanna wpadło Wam w oko? Należycie do Klubu Nowości? Jak tam Wasze zestawy? :)

Zobacz także...

27 komentarzy

  1. Bardzo udana zawartość moim zdaniem:) Sporo by mnie ucieszyło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachy David Beckham są bardzo ładne, piękny flakon. super nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego ekologicznego bulionu :) Poza tym ta mgiełka do pomieszczeń ma ładne opakowanie, a jajeczko EOS jest naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w mieście otwierają w poniedziałek Rossmana, także będę na bieżąco z promocjami, nowościami, itp! Błyszczyk wydaje się ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio pisałam o moim pudełku i było całkiem inne. W sumie chyba tylko pomadki Bourjois mamy takie same, ale ja posiadam ciemniejszy odcień. Mimo wszystko z Twojej zawartości też bym była zadowolona :)Produkty marki Apart trafiały mi się we wcześniejszych pudełkach i może nie powalają na kolana, ale też nie mogę na nie narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama EOSa waniliowego, jak dla mnie nic specjalnego nie robią, ale są urocze i ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już same batony bym z chęcią wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna zawartość, każdy produkt znalazłby u mnie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te nowe Pronto, Vanish i batoniki z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe nowości
    Kilka produktów mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  11. Taaaak. Batony to najlepsza nowości. Jadlabym hurtowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych nowości zaciekawiła mnie tylko pomadka EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pudełeczko :) Oliwka od Eveline na pewno wpadnie do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego w sumie nic za specjalnie nie wpadło mi w oko, może i dobrze bo powinnam oszczędzać haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oliwka i eos mnie ciekawią właśnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajeczko EOS mnie zaintrygowało...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieeeeeeeeee ja musze omijać Rossmanna bo mąż mnie z domu wygna! 😶

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie miałam płynów do kąpieli z Apartu. Chętnie bym ten wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mgiełka z Pachnącej Wanny może nabrać kogoś swoim wyglądem :) Jak flakonik perfum.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam te jajeczko EOS dopóki... Nie zgubiłam go gdzieś :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłe nowości, szczególnie ta smakowita część :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga