Lipcowe nowości z SHEIN / haftowane spodnie, sukienka hiszpanka ♥

18.7.17

Hej Dziewczyny! Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją mojego ostatniego zamówienia z SHEIN. Niedawno na mojej wakacyjnej wishliście pojawiła się m.in. granatowa sukienka z falbankami. Zamówiłam też spodnie z haftami, nad którymi dość długo się już zastanawiałam. Koszula z psim motywem również jest dostępna na stronce.


Długo szukałam odpowiednich dla siebie spodni w stylu boyfriend. To znaczy takich, które by mi odpowiadały pod względem długości. Jestem wysoka i ze spodniami właściwie zawsze mam problem. Na Shein znalazłam jeansy z haftami i przetarciami. Bardzo podobne były swego czasu w Zarze. Na stronce do dzisiaj brakuje recenzji od kupujących, ale zaryzykowałam i sugerując się wymiarami podanymi na stronce zamówiłam największy rozmiar. Suma summarum jestem bardzo zadowolona. Rozmiar trafiony (XL, podczas gdy normalnie noszę M/L), super jakość, motyw kwiatów uwielbiam, podobnie jest z haftami.

https://goo.gl/6oeKgx





https://goo.gl/6oeKgx

SUKIENKA Z FALBANAMI "HISZPANKA" >klik<
Drugą rzeczą jest piękna, letnia sukienka z falbankami na dekolcie. To tzw. "hiszpanka", szalenie modna w tym sezonie. Niedawno pokazywałam Wam podobną sukienkę na jedno ramię tylko, że białą. Teraz sama nie wiem która jest ładniejsza. Granatowa ma na stronie sklepu mnóstwo opinii (ponad 200!), to jeden z bestsellerów, czemu wcale się nie dziwię. Cena jest przyjemna, a jakość jak się okazało również niczego sobie. To idealna sukienka na wakacje lub letnie imprezy. Warto zwrócić uwagę na wymiary, żeby była ładnie dopasowana. Ja mam na sobie L-kę. 
https://goo.gl/gjF3g5

BIAŁA SUKIENKA NA JEDNO RAMIĘ >klik<
Skoro już wspomniałam o białej sukience, to załączam zdjęcie, żebyście miały porównanie. Obie sukienki są wykonane z takiego samego materiału. Więcej zdjęć tej białej znajdziecie w poście z propozycjami sukienek na wesele. Z tego co widzę teraz dostępny jest tylko rozmiar S, sukienka szybko się wyprzedała.


CZARNA BLUZKA Z RÓŻĄ >klik<
A na dokładkę czarna bluzeczka kupiona jakoś w czerwcu, ale zapomniałam Wam jej do tej pory pokazać. Wykonana jest z dość cienkiego materiału, ale nie prześwituje. Prześwituje za to dekolt wykonany z siateczki, na którym jest haftowana róża, a pod samą szyją mamy dodatkowy pasek materiału. Rozmiarówka raczej standardowa. Bluzka występuje w czterech wersjach kolorystycznych.
https://goo.gl/Ckb7Qu

Kolejny haul z tego sklepu pojawi się pewnie początkiem sierpnia. Czekam na dość dużą paczkę ubrań, skusiłam się na kilka rzeczy z wykorzystaniem kodu zniżkowego dostępnego na stronie głównej SHEIN. Dodatkowo robiąc zakupy przez Giving Assistant otrzymałam dodatkowe 10% zwrotu. Muszę Wam przygotować osobny wpis o tej platformie, ponieważ korzystam z niej już przeszło pół roku i udało mi się sporo zaoszczędzić.


Wpadło Wam coś w oko? Jak myślicie, któraś z tych sukienek z falbankami nadaje się na wesele czy są one zbyt kwieciste? :)

Zobacz także...

36 komentarzy

  1. Bardzo ładne sukienki :) Ta granatowa chyba ładniejsza od tej białej, którą ja mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki cudowne, pięknie w nich wyglądasz :) myślę nad zamówieniem spodni dżinsowych, ale troszkę się obawiam rozmiarów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rozmiarami bywa różnie właśnie w przypadku spodni na takich stronach. Trzeba dobrze pomierzyć swoje i porównać do wymiarów podanych na stronce, najlepiej też żeby były już jakieś opinie klientek :) Ze zwrotem do takiego zagranicznego sklepu byłoby troszkę kłopotu pewnie, więc trzeba dobrze przemyśleć wybór rozmiaru. Ja dopiero od niedawna odważyłam się w ogóle zamawiać doły, czyli spodnie, szorty :D

      Usuń
  4. Podobają mi się obie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej białej w kwiaty poszłabym śmiało na wesele i połączyła ją z jakimiś jednokolorowymi butami :) spodnie bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na obecną chwilę obstawiam tą białą. Wesele w sierpniu, więc jeszcze mam trochę czasu do namysłu :)

      Usuń
  6. Piękne ubrania, pomagam - 30$, 16$, 14$, 10$ :)
    Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem na wesele nadają się 2 sukienki, a ta biała wręcz idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała chyba odrobinę bardziej elegancka od tej granatowej :)

      Usuń
  8. Super nowości, piękne są te spodnie z haftem i koszula z buldogami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki są super :) reszta też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w koszuli w mopsy! <3 We wszystkich tych ubraniach wyglądasz zjawiskowo, szczególnie w hiszpankach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka z falbankami naprawdę fajna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo ładna 16.00$, koszula z pieskami 9.00$ wszystko klik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Shein ! Mają świetną jakos ubran, Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka na jedno ramiączko świetna

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne spodnie, ale podobają mi się również sukienki ;)
    poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladne :) sukienki slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się koszula w buldożki. Poklikane! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej z zamówienia podoba mi się sukienka hiszpanka :D A dodatkowo muszę wspomnieć o tej koszuli w mopsy <3 Cudowna jest! :D

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga