Inspired By | NATURALNIE PIĘKNA edycja VII | Odkryj moc naturalnych produktów

16.7.17

Witajcie! Na rynku kosmetycznym jest kilka dobrze prosperujących firm, które swoje działanie opierają na komponowaniu gotowych zestawów wypełnionych po brzegi produktami różnych marek. Pewnie wiele z Was słyszało już o pudełkach Inspired By z serii NATURALNIE PIĘKNA. Zestawy te wychodzą co 2 miesiące. Dosłownie kilka dni temu ruszyła wysyłka VII edycji. Zobaczcie co znalazło się w środku. Ja jestem bardzo zadowolona, wartość wszystkich kosmetyków to ponad 280zł, podczas gdy cały zestaw kosztuje 129zł łącznie z wysyłką. 




Na początek coś dla miłośniczek olejków w pielęgnacji ciała czy też włosów. Każdy zestaw zawiera 2 z 4 olejków marki DELA WELL: agranowy, makadamia, jojoba, avocado (26,99zł/30ml). W moim zestawie znalazły się dość popularne oleje, a mianowicie agranowy i makadamia. Oba znam, używałam ich tyle, że z pochodziły z innych firm. Trochę żałuję, że nie trafiłam na olejek jojoba, bo ten bardzo sobie cenię w pielęgnacji cery. Olejki są w 100% naturalne, bez żadnych domieszek. Markę Dela Well znajdziecie w drogeriach Hebe. 



Dalej mamy peeling kawowy BODYBOOM w klasycznej wersji. Opakowanie to malutka 20g saszetka (65,00zł/200g), która pozwala na zapoznanie się z tym jakże kultowym już peelingiem na bazie kawy. Peeling miałam już okazję używać i jest on rewelacyjny w swoim działaniu. Na niekorzyść przemawia tylko jego wysoka cena, gdyby nie ona, to z pewnością produkt byłby stałym bywalcem mojej pielęgnacji.


Pozytywnie zaskoczyła mnie obecność pełnowymiarowych kosmetyków NUXE. To marka z górnej póki, która raczej rzadko gości w kosmetycznych pudełkach, a tu proszę taka miła niespodzianka. W zestawach można było znaleźć 2 z 4 produktów. U mnie są to 24-godzinny krem nawilżający i kojący (69,50zł/30ml) oraz brązujący olejek do opalania twarzy i ciała SPF 30 NUXE SUN (91,00zł/150ml). Oprócz tych kosmetyków jest jeszcze możliwość natrafienia na ochronny olejek do włosów NUXE SUN (60,00zł/100ml) lub mleczko do opalania twarzy i ciała SPF 20 NUXE SUN (60,00zł/100ml). Ja bardzo się cieszę z moich wariantów. Krem zawiera miód i szlachetne olejki, nie mogę się doczekać kiedy zacznę go używać. Brązujący olejek dołącza do mojej letniej kosmetyczki, ma prześliczny zapach.



Kolejny kosmetyk to pasta cukrowa do depilacji COSMADERMA Sweet Skin (30,00zł/170g). Przyznam się bez bicia, że tego typu produktu nigdy jeszcze nie używałam. Według producenta pasta całkowicie usuwa włoski, a także nawilża i pielęgnuje. Do jej zmycia wystarczy letnia woda. Niedługo przetestuję i dam Wam znać czy to rzeczywiście takie proste i jednocześnie skuteczne.



I na koniec coś z łatwo dostępnej i znanej firmy, a mianowicie krem pod oczy VIS PLANTIS Avena Vital Care (11,99zł/15ml). Markę dobrze znam i miałam już sporo ich kosmetyków. Krem pod oczy miałam jedynie w próbkach, przypadł mi wtedy do gustu, więc cieszę się z jego obecności. Tak się akurat złożyło, że nie miałam żadnego kremu od oczy w zapasie.



Podsumowując, uważam, że zawartość VII edycji zestawu Naturalnie Piękna została ciekawie dobrana. Faktycznie mamy tutaj do czynienia z kosmetykami naturalnymi oraz takimi, które bazują w głównej mierze na naturalnych wyciągach. Są znane i łatwo dostępne marki, ale jest też coś z górnej póki cenowej. Duży plus dla ekipy Inspired By za zorganizowanie produktów takich jak Nuxe czy peelingu BodyBoom.

Ja zabieram się za testy, a Wy dajcie koniecznie znać co sądzicie o VII edycji Naturalnie Piękna? Macie to pudełko? O którym z kosmetyków chciałybyście poczytać coś więcej na blogu? :)

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. Nuxe w takiej konfiguracji też by mnie ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jestem bardzo zadowolona z zawartości tego pudełka, najbardziej ucieszyły mnie produkty nuxe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie produkty Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam, a w sumie zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie pudełko rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że całkiem przyjemna edycja NP:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super edycja, tylko pastę cukrową wywaliłabym

    OdpowiedzUsuń
  8. Z produktów Nuxe byłabym bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuxe mnie najbardziej zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zawartość, przyjemnego testowania Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko jest rewelacyjne ! Super produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zawartość :) Ciekawi mnie ten krem z Vis Plantis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super skomponowane. Wszystkie produkty ciekawe i wartościowe, nie ma żadnej jak ja to nazywam "zapchajdziury".

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrzucilabym z niego peeling kawowy tylko - nie znoszę kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuuu.. same dobroci. :) Co do peelingów BoodyBoom podzielam Twoje zdanie, są za drogie, wolę sobie sama domowe przyrządzić, a pieniążki przeznaczyć na coś ciekawszego. :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga